Uiteraard streven wij ernaar elk product naar volle tevredenheid uit te leveren, heb je toch een klacht verzoeken wij je het volgende te doen:
Graag ontvangen wij per email een duidelijke omschrijving van de klacht, voorzien van een foto van deze. Vermeld je naam en ordernummer, alsook het telefoonnummer waarop je overdag te bereiken bent. Na ontvangst van je klacht ontvangt je van ons een bevestiging.
Ingediende klachten worden binnen 4 werkdagen beantwoord, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Joe Benelli Home & Living bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die je kunt vinden op deze pagina. Wij nemen vrijwillig deel aan deze geschillenbeslechtingsprocedure.
Vul in onderstaand formulier jouw ordernummer en postcode in.
Je bestelgegevens worden dan automatisch getoond.
Bel ons op
010 - 72 00 400
Of gebruik de chat